joycie91.reismee.nl

Eigen stekkie

Heeey peeps was ik weer...

Jah in het begin gebeurd er best wel wat en kan ik dus best wat aan jullie vertellen... dat gaat echt wel veranderen als ik net als andere 'normale' mensen naar school ga en aan het werk ben hihi (geniet er nog effe van of bijt er effe doorheen)

Uhm... Goed we waren bij Wicked en Frank en het was best koud. Autootje was bevroren in de ochtend en de paardjes eten geven was brrr... dus snel weer naar binnen tot de zon doorbrak dan was het in de zon wel te doen. Ben met Wicked mee geweest naar haar werk in een Hotel (die voor de zoveelste keer iets gewonnen had). Daarna lekker binnen met Frank kletsen over van alles en nog wat. Volgende dag door naar de Schliebs, ben ik eerst langs Rach gereden zonder haar te herkennen. Ze is heel erg veranderd en dat weet ze zelf ook (en het werkt als mijn excuus), de jongens zijn huge geworden, ze zijn groter dan ik ben ... poeh en dat als je nog maar 14 bent dat worden reuzen, Terry is gewoon oud en vertrouwd gebleven. Diertjes ware ook allemaal weer gezellig en happy met een paar nieuwe en veel oude. Heb geholpen met vuurtjes stoken om al het dode hout weg te werken (soms ben ik een pyromaantje) en het is me eindelijk gelukt om mijn eigen kachel in de Love-shack aan te krijgen wheeeeey. Na de jongens naar school gebracht te hebben doeg gezegd tegen Rach en Terry en ze weer hartelijk bedankt voor de gastvriendelijkheid.

Toen was het tijd om mijn autootje in te leveren op het vliegveld en mijn vlucht te nemen naar de Gold Coast.... maar ik moet je eerst nog iets vertellen waar jullie misschien in de toekomst iets van kunnen leren ... Toen ik de ticket online boekte moest je zeggen hoe zwaar je bagage is ... ik had geen idee dus ik denk doe het goede en zeg gewoon geen bagage en bij inchecken kunnen ze het wegen en dan betalen (met een beetje extra (dat stond er wel bij)) maar uhm... als ik online de zwaarste had gekozen was het me rond de 50 dollar... nu omdat ik alles daar aangaf en ik 2 koffers als bagage moest doorgeven omdat de kleine rode koffer te zwaar was.... werd het 288 dollar.... oeps.... nou jah ik moest ze toch mee .. heb betaald en de levensles goed opgeslagen hihihihi

Vlucht naar Gold Coast was kort (ongeveer uurtje) en toen met trein en tram naar hostel.... ben daar in totaal 9 dgn geweest en heb wandelingen over het strand gemaakt (eentje werd 13 km oef....) bij meerdere woningen gekeken of het iets voor mij was maar neen helaas.... mijn boeken gelezen en gewoon rond kijken ... gisteren een plek bekeken en gelijk besloten dat ik hem wel wou en hier zit ik dan ... in mijn nieuwe plekkie voor hopelijk 2 jaar (sowieso daarna zie ik wel) Het is niet groot maar groooooot zat voor mij alleen en ik ben er toch bijna nooit ivm met school en (hopelijk zodra ik mijn rooster van school heb) werk. Vandaag met landlady kussen en dekens gekocht en ga morgen een fiets ophalen zodat ik naar het station kan fietsen en naar school .... Fietsen hier is wat anders dan thuis maar jah ... je moet wat ... autootje komt zeker weten nog wel maar eerst dit op poten zetten en dan verder uitbreiden ....

Dussssss daar zijn we weer.... volgende week heb ik mijn orientaties en de week erop school.... Ik hou jullie op de hoogte TATA
Oeee P.s. adres 10 Trevor Street, Slacks Creek QLD 4127 Australia

Reacties

Reacties

poeke en moeke

Leuk dat je alweer van alles hebt meegemaakt.
Maar wij zijn nog blijer dat je een mooi onderkomen hebt gevonden en je daarover geen zorgen meer hebt en je volledig kan concentreren op de studie en leuke dingen.
Have fun en we horen weer van je.
Laterz (:P)

Joyce Ganzeboer

Thanks...jah ben ook blij dat ik iets heb, als je je daar ook nog is druk over mot maken.

Hilbert

Dat heb je dan weer gehad wel belangrijk toch eigen stekkie ,verder succes met je studie en we volgen je ????

Nouk

Super fijn dat je een goed plekkie heb, ik ben super benieuwd naar hoe je de school gaat vinden!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active