joycie91.reismee.nl

Little over 3 weeks to go

Oke mensen, het wordt nu toch echt menens.
Volgende week ga ik uit mijn huisje en terug naar mijn ouders voor de overige weken.
Wat heb je dan weer een pleurezooi aan spullen (meeste al meegenomen vorig jaar, maar ook best wel wat gekocht)
Nu nog effe de laatste dingen naar mijn ouders (en daar verder uitzoeken wat naar de kringloop kan en wat ik graag wil bewaren voor als het ooit zover is dat het opgestuurd kan worden), huisje schoonmaken en dan done.

Ik heb nog niets van de school gehoord, voor hun duurt het natuurlijk nog wel effe voor de opleiding begint, maar ik zou het toch wel fijn vinden om informatie te krijgen zodat ik er iets aan kan doen, maar goed dat komt dan nog wel. Zodra ik iets hoor laat ik het jullie weten (weten jullie ook een beetje wat er gaande is).

Neen ik heb nog niets geregeld voor mijn huisje daaro, maar dat ga ik daar ook regelen dus kan ik je ook nog niets over vertellen de komende weken. Well, twas niet lang maar toch weer iets van me laten horen .... Tata


Well... not sure if there are any English peeps here, but well I'm about to leave my own house to go back to my parents. In just over 3 weeks I'm going to fly to Aussie, so things need to get sorted out and prepared. I haven't heard anything from TAFE, so I'll just have to wait, although a bit of information is welcome. This is a short version of what it says above hihi.




Reacties

Reacties

poeke em moeke

Ja nadert nu met rasse schreden.
Maar toch ook wel spannend. :) :P

Nouk

SPANNUND!!

Dutchie

Inderdaad spannund.... Maar heb er ook heel veel zin in hoor, nog 15 dgn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active